0
Ft
Mini Cart
  • Empty cart

    No products in the cart.

Szállítási információk

Vevő köteles az általa feladott megrendelőlapon megjelölt és a szolgáltató által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, a szolgáltató által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat – mely a termékek csomagolási költségeit is tartalmazza – szolgáltató részére megfizetni!

GLS futárszolgálat:

Minden csomagot a GLS futárszolgálat szállít házhoz 3 munkanapon belül.
A GLS futárszolgálat kiszállítási díja 15 000 Ft alatti rendelés esetén bruttó 1 524 Ft, illetve 15 000 Ft feletti rendelés esetén INGYENES!
A GLS futárszolgálat az ország bármely pontjára szállít.
A szállítási címnek nem kell egyeznie a lakcímmel, ezért mindenképpen olyan szállítási címet adjon meg, ahol át tudja venni a rendelését.

1. A rendelés leadásakor kérjük, előre jelezze a megjegyzés menüpontban a szállítás idejére vonatkozó kérését, ha van (melyik munkanap kéri a csomagot). A rendelés feldolgozása után ugyanis mi már nem tudunk változtatni az e-mailben elküldött szállítási időponton!
A GLS futárszolgálat minden munkanap 08:00 és 17:00 között szállít. Ennél pontosabb szállítási időpontot nekünk nem áll módunkban meghatározni, mivel a szállítás nem a mi hatáskörünk. A szállítás napján 08:00-tól lehet érdeklődni a GLS futárszolgálatnál a pontos szállítási időpontot illetően.
2. A rendelés leadását követően a rendszer küld egy automata e-mailt a rendelés adatairól (ezért fontos, hogy működő e-mail címet adjon meg). Ha valamit rosszul töltött ki, akkor kérjük, válasz e-mailben írja meg nekünk a helyes adatokat.
3. A rendelés feldolgozása után e-mailben értesítjük a szállítás dátumáról. Ha az e-mailben elküldött szállítási időpont Önnek nem megfelelő, akkor már csak a GLS futárszolgálatnál tud módosítani a dátumon vagy a kiszállítási címen a csomagszám megadásával. Ezt megteheti a szállítás napján 08:00-17:00-ig a +36/29 886-700-as központi telefonszámukon.
4. A csomagért a GLS futárnak az átvételkor készpénzben kell fizetni.

Bármilyen egyéb kérdése van a +36/70 431-4750-es telefonszámon érdeklődhet.

Sikertelen csomag átvétel esetén:

A vevőnek joga van a vásárlástól való elálláshoz, azonban nincsen joga ezáltal anyagi károkat okozni a feladónak, illetőleg az okozott anyagi károkat köteles megtéríteni! A csomag átvételének megtagadása vagy sikertelen csomagátvétel esetén a feladóhoz visszaérkező csomag oda-vissza szállítási költsége, depóban tárolása minden esetbe a VEVŐT terheli, mivel a szállítás az átvételtől függetlenül megtörtént! Ennek összege 3 000 Ft – 5 000 Ft közötti összeg, helytől függően, melyet a GLS futárszolgálat határoz meg és melyet a vevőnek meg kell térítenie!
A GLS futárszolgálat mindig kétszer kísérli meg a kiszállítást, kérjük egyeztessen a futárszolgálattal, ha a megadott szállítási címen nem tartózkodik senki a kiszállítás ideje alatt! Vegye fel a kapcsolatot a futárszolgálattal, elkerülvén a kellemetlenségeket.

Külföldi szállítás:

Szállítás: Európai Uniós országokba.
Fizetés: Előre utalás, banki befizetés, banki átutalás.
Szállítási költség: A termékek súlyától függ.

GLS futárszolgálat szállítási költség árlista/kalkulálás:
https://gls-group.eu/HU/hu/gls-csomagpont/gls-csomagpont-arlista

Amennyiben oldalunkon megrendelést ad le külföldi szállítási címre, abban az esetben a rendelés leadását követően 24 órán belül e-mailben jelezzük a szállítási költség pontos díját. Ezt követően természetesen nem köteles megrendelését továbbra is fenntartani, módjában áll töröltetni.