Hirdetés


Moksha Cseppek

Moksha Cseppek

Természetes fogyás lemodások nélkül.

 

3 Testőr kapszula

Fogyjon a 3 testőr kapszulával

 

Hidrogén ital


Hidrogén ital a Flavin7-től.

Névnap

Ma 2017. november 21., kedd, Olivér napja van. Holnap Cecília napja lesz.

www.vitaminbank.hu

Ha tetszik az oldal, kérlek helyezd el oldalad forrásában az alábbi kódot. Természetesen nem kötelező. Így fog kinézni: Vitamin

Belépés



Fitness

Fitnesz bölcsességek - és ami mögötte van.

A sport világában sokféle elmélettel találkozhatunk különböző területeken, mint például az edzés gyakorisága, az izzadás szükségessége, a nyújtás vagy akár a zsírégetés. Cikkünkben elolvashatja, hogy vajon a sovány emberek szükségszerűen egészségesek-e, vagy hogy önál-lóan is megszabadulhat-e a makacs zsírpárnáktól, de még azt is megtudhatja, hogy kizárólag a kardió edzések segítik-e a zsírégetést.
 

Egy alkalom nem számít!

Aki azt állítja, hogy heti egyszeri sportolás nem oszt, nem szoroz, az nincs tisztában a tényekkel. Az igaz, hogy heti háromszori edzés lenne az ideális, de ha ez nem jön össze, akkor se keseredjünk el! Akár már a heti egyórás intenzív edzés is eredményekkel járhat, jóllehet nem olyan látványosan, de akkor is bizonyítottan javítja a vérkeringést és a teljesítőképességet.

 

A nyújtás időpocsékolás!

Ez attól függ, hogyan, mikor, és milyen edzést követően csináljuk. Az olyan mozgásformák-nál, amikor nagy szerepe van a hajlékonyságnak (pl. atlétika, tenisz), elengedhetetlen a bemelegítő nyújtás. Az állóképességet követelő sportoknál, mint az úszás, biciklizés, kocogás, néha elmaradhat. Azt mindenképpen le kell szögeznünk, hogy a sportolást követő vagy az azt meg-előző nyújtás segít megelőzni az izületi sérüléseket, illetve az izom megrövidülését. Általában elmondhatjuk, hogy minden mozgásforma előtt célszerű bemelegíteni. Ugyanis, ha "hideg" izomzattal, izületekkel kezdünk sportolni, megnöveljük a sérülés veszélyét. Ha másra nem is szán időt, de legalább gyalogoljon ütemesen egyhelyben öt percig, miközben a karjai-val időnként körzéseket végez.

 

"Kondizással vastagodsz, kardióval vékonyodsz"

Előfordulhat, hogy a rendszeres súlyzós edzést követően több kilót mutat a mérleg nyelve, mint előtte, de ennek az az oka, hogy az edzés során izmot építünk, mely többet nyom, mint a zsír. Mindenesetre azt leszögezhetjük, hogy a szépen kidolgozott izomzat, még ha súlyra több kilót is jelent, vonzóbb látványt nyújt, mint a zsírpárnák. Ezenkívül a nagyobb izomtömeg nagyobb energiafelhasználással jár, még nyugalmi állapotban is jobban égnek a kalóriák! Tehát igaz, hogy a kardió sportok több zsírt égetnek el, ám kevesebb izmot is építenek. Ezért a legideálisabb az arányos test szempontjából a kardió és a súlyzós edzés kombinációja. Az ideális hatékonyság és testünk regenerációja érdekében célszerű szem előtt tartani, hogy a kardió edzések között legalább 24, a kondizások között legalább 48 órának el kell telnie.

 

A súlyzós edzés eltünteti a zsírpárnákat a problémás helyekről

A hason, combokon, fenéken és a csípőn elhelyezkedő zsírraktárainktól a legnehezebb meg-szabadulni. Sajnos kizárólag súlyzós gyakorlatokkal nem tudjuk őket eltüntetni, ugyan a cél-zott gyakorlatokkal feszesebbé tehetjük a területeket, de az izomzat felett felgyűlt zsírrétegtől csak kardió edzésekkel lehet búcsút venni. Ám jobb ha nem vágyunk tökéletes "kockahasra", mert nőknél ez többnyire a legintenzívebb edzés ellenére is lehetetlen (mivel a nőknél ezen a tájon extra tartalékok vannak genetikailag kódolva).

 

Az izzadás a rossz kondíció jele

Ez természetesen nem igaz. Egyéntől függ, hogy ki mennyire izzadós. Érdekes, hogy a sporto-lók könnyebben izzadnak, egyszerűen mert jobban működik a hőháztartásuk. Arra minden-képpen figyelni kell, hogy mindig pótoljuk a folyadékveszteséget. A napi folyadékszükségle-tünk sport nélkül is kb. 1,5-2 liter, magas hőmérséklet, nagy fizikai aktivitás esetén ez a mennyiség akár meg is duplázódhat. Az sem mindegy, hogy ilyenkor mit iszunk. Részesítsük előnyben az ásványvizet, a cukormentes gyümölcs- és zöldségleveket.

 

A sovány emberek egészségesebbek

Ez természetesen nem feltétlenül igaz. Az alacsony testsúly még nem jelent garanciát az egészséges életre, hiszen még normál-alacsony BMI (testtömeg index) esetén is lehet valaki-nek magas a testzsír százaléka, mert például keveset mozog. És a magasabb testzsír százalék megnöveli a szív és érrendszeri megbetegedések kockázatát. A BMI és a testzsír mértékének kiszámítása ad pontosabb információt a testünk állapotáról. Ha valakinek normál a BMI-je, de magas a testzsír százaléka, akkor nem arra kell törekedni, hogy fogyjon, hanem hogy izmot építsen a zsír helyére.

 

Csak 20 perc után kezdődik el a zsírégetés

Nem így van! Minden fizikai tevékenységnél energiát használunk fel, tehát zsírt égetünk, méghozzá az első perctől kezdve. Persze az igaz, hogy az első percekben inkább a szénhidrát-tartalékainkat éljük föl. De a zsírok folyamatosan alakulnak át könnyebben mozgósítható szénhidrátokká, így végső soron minél tovább tart az edzés, annál több zsírt égetünk el.

 

Celeb fogyás....

Peller Mariann fogyása
Peller Mariann fogyása


 Gombos Edina fogyása!

Jáksó László fogyása
Jáksó László fogyása!

Pataki Zita fogyása 
Pataki Zita fogyása

Ábel Anita fogyása

Ábel Anita fogyása

Támogass minket

 






G.G. AdminVitaminGoogle PageRank
Copyright © - Minden jog fenntartva. VitaminBank.hu 2007 - 2014. Artemisinin – Egynyári üröm kivonat