Hirdetés


Moksha Cseppek

Moksha Cseppek

Természetes fogyás lemodások nélkül.

 

3 Testőr kapszula

Fogyjon a 3 testőr kapszulával

 

Hidrogén ital


Hidrogén ital a Flavin7-től.

Névnap

Ma 2017. november 21., kedd, Olivér napja van. Holnap Cecília napja lesz.

www.vitaminbank.hu

Ha tetszik az oldal, kérlek helyezd el oldalad forrásában az alábbi kódot. Természetesen nem kötelező. Így fog kinézni: Vitamin

Belépés



Címlap Masszázs A masszázsról Felkészülés a masszázsra
Felkészülés a masszázsra

Felkészülés a masszázsra
A folyamatosan végzett masszázs előfeltétele az alapos ellazulásnak, ezért érdemes körültekintően felkészülnünk az alkalomra, hogy ki tudjuk küszöbölni a zavaró tényezőket.
A masszázs időtartama
A masszírozott személy igényétől függően öt perctől kezdve akár egy órán át is tarthat.

Öltözet
Fontos, hogy a masszázst végző személy akadálytalanul tudjon masszírozni, ezért érdemes kényelmes, rövid ujjú ruházatot viselnünk. Praktikus, ha mosható az öltözék. A masszírozott személlyel együtt vegyük le cipőnket, övünket, óránkat, gyűrűinket és nyakláncunkat, hiszen ezek csak zavarólag hathatnak.

Mivel a masszázst magán a bőrön célszerű végezni, a masszírozandó személy vetkőzzön le, amennyire szükséges.

Masszázsolajok - nélkülözhetetlenek!
A síkosító hatású anyagok elősegítik, hogy kezünk egyenletesen csússzon a testfelületen. Mindig csak kis mennyiségben használjuk őket - a túlzott mennyiségű olajtól kezünk lecsúszhat a testfelületről. Ha véletlenül túl sokat vinnénk fel a bőrre, akkor a felesleges mennyiséget könnyen eltávolíthatjuk egy puha papír kendővel. A meleg olaj különösen jótékony hatású, ezért a masszázs megkezdése előtt vízfürdőben melegítsünk fel egy kevés masszázsolajat. A síkosítás mellett az olaj közvetítésével jótékony gyógynövény és virágkivonatokat is juttathatunk a bőrbe. A hintőpor és a paraffin olaj (paraffinum liquidum) - ami kőolaj származék -, bár síkosít és hűsít, nem javallott, mivel elzárja a pórusokat.

Előkészületek
A masszázshoz le kell lazulnia mindkét félnek! A masszőr testének vagy kezének feszülése könnyen átkerül a masszírozott személyre is. A masszázs előtt szedjünk össze minden szükséges eszközt, hogy ne kelljen megszakítnunk a folyamatot. Vegyük szemügyre kezünket, ugyanis a hosszú körmök és a jéghideg kéz kellemetlen élményeket okozhat! Lapos talpú cipőt érdemes viselni, vagy legyünk mezítláb. Mossunk kezet, ragasszuk le az esetleges rajta lévő sérüléseket.

Helyszín
A masszázs - megfelelő puhaságú felületen - ugyanakkor a padlón is elvégezhető. Ez utóbbi esetben legkényelmesebb, ha lábunkat keresztbe tesszük, vagy kinyújtjuk, esetleg térdelünk. A nyugtató atmoszféra megteremtéséhez nélkülözhetetlen a tompa világítás és a halk, relaxációs zene. Gyújtsunk gyertyát, legyen kellemes illatú a helyiség. A hosszabb ideig tartó fekvés során a test hőmérséklete csökken - ügyeljünk arra, hogy elég meleg legyen a helyiségben. A masszázs alatta a masszírozott személyt takarjuk be takaróval vagy törölközőkkel, és csak éppen a kezelt testfelületet hagyjuk fedetlenül. Gondoskodjunk arról, hogy ne érhessen zavaró hatás, ezért kapcsoljuk ki az ajtó csengőjét, a telefont.stb. Akasszunk "Ne zavarjanak" táblát az ajtóra. Gyerekeket, állatokat tartsunk távol, gondoskodjunk róluk előzetesen.

Testhelyzet
Az ellazuláshoz nélkülözhetetlen a kényelmes, elengedett ülő vagy fekvő testtartás. Masszőrként ügyeljünk arra, hogy egyenes háttal masszírozzunk, ne görnyedjük össze. A masszírozás sokkal kevesebb igénybevételt jelent, ha testünket kissé előredöntve, testsúlyunkkal enyhén partnerünkre nehezedve fejtjük ki a szükséges nyomóerőt.

Kézgyakorlatok
A masszázshoz nélkülözhetetlen az erős, hajlékony, laza és érzékeny kéz. Ennek az állapotnak az eléréséhez nagy segítséget nyújtnak a kézgyakorlatok, hiszen serkentik a vérkeringést, lelazítják az izmokat és az ízületeket. Ügyeljen arra, hogy masszírozás közben amennyire csak tudja, lazítsa el a csuklóját és a kezét. Ha megfeszíti az izamait, a keze elnehezül és érzéketlenné válik. Kizárólag csak a laza kézmozdulatok közvetítetnek törődést, támaszt, nyugalamat, tehát pozitív energiákat!

A kéz lazításának módjai:
1. Érintse össze két tenyerét, mintha imádkozna, majd emelje egyre feljebb könyökét, amíg a tenyerei szét nem válnak, közben ujjait nyomja össze. Tartsa így 10 másodpercig kezeit.
2. Hatékony ujjerősítést lehet végezni egy kisméretű gumilabdával. Szorítsa össze, majd lazítsa le ujjait. Ismételgesse ezt kb. 1 percig, majd a másik kezével is ismételje meg a gyakorlatot.
3. Végezzen csuklókörzést kb. 30 másodpercig.

 

Celeb fogyás....

Peller Mariann fogyása
Peller Mariann fogyása


 Gombos Edina fogyása!

Jáksó László fogyása
Jáksó László fogyása!

Pataki Zita fogyása 
Pataki Zita fogyása

Ábel Anita fogyása

Ábel Anita fogyása

Támogass minket

 






G.G. AdminVitaminGoogle PageRank
Copyright © - Minden jog fenntartva. VitaminBank.hu 2007 - 2014. Artemisinin – Egynyári üröm kivonat